REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Kompleks biurowo-handlowo-usługowy Royal Wilanów zostanie sprzedanyartykuł
Pokaż artykuł
Kompleks biurowo-handlowo-usługowy Royal Wilanów zostanie sprzedany
Grupa Capital Park planuje sprzedaż warszawskiego projektu biurowo-handlowo-usługowego Royal Wilanów – jednej z najbardziej rozpoznawalnych nieruchomości na osiedlu Wilanów. Firma przygotowuje się też do nowych inwestycji w Gdańsku i Katowicach.
W Poznaniu powstanie nowe osiedle mieszkań komunalnych [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Poznaniu powstanie nowe osiedle mieszkań komunalnych [WIZUALIZACJE]
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych otrzymał pozwolenie na budowę bloków przy ul. Jarzębowej. Powstanie tam 180 mieszkań dla poznanianek i poznaniaków. Niewątpliwym atutem nowej inwestycji jest także lokalizacja.
W Polsce jest sporo nowych parków handlowych i miejsce na kolejneartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce jest sporo nowych parków handlowych i miejsce na kolejne
Parki handlowe zwiększają potencjał w sektorze i umacniają swoją pozycję na rynku. Rośnie grupa inwestorów realizujących projekty w tym formacie.
I połowa 2024 roku na rynku powierzchni handlowych w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
I połowa 2024 roku na rynku powierzchni handlowych w Polsce [RAPORT]
Łączna powierzchnia nowoczesnych obiektów handlowych oddanych do użytku w I połowie 2024 roku w Polsce wyniosła 175 tys. mkw. – wynika z danych Colliers. W efekcie całkowite zasoby w kraju przekroczyły 13 mln mkw. Znaczna większość nowej podaży, bo ponad 90%, zrealizowana została w formie parków handlowych. W budowie znajduje się obecnie 380 tys. mkw., z czego aż 78% zaplanowane jest do oddania jeszcze w tym roku.
[Wrocław] Przedstawiciele Wroclavii nie potwierdzają otwarcia w każdą niedzielęartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Przedstawiciele Wroclavii nie potwierdzają otwarcia w każdą niedzielę
– Ustawa nie precyzuje wielu istotnych kwestii i dotąd ulegała licznym zmianom – tłumaczy Anna Kula,...
[Gliwice] TBS, ul. Uszczyka 34inwestycja
Pokaż inwestycję
[Gliwice] TBS, ul. Uszczyka 34
Gliwice, Szobiszowice
[Jelenia Góra] Osiedle domów w zabudowie szeregowej na ul. Żeromskiego 13inwestycja
Pokaż inwestycję
[Jelenia Góra] Osiedle domów w zabudowie szeregowej na ul. Żeromskiego 13
Jelenia Góra, Żeromskiego 13
Kierbedzia 4inwestycja
Pokaż inwestycję
Kierbedzia 4
Warszawa, Mokotów, Kierbedzia 4
Nie tylko Lidl i Biedronka rywalizują o konsumentów. Jakie są kierunki rozwoju spożywczych sieci handlowych w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Nie tylko Lidl i Biedronka rywalizują o konsumentów. Jakie są kierunki rozwoju spożywczych sieci handlowych w Polsce?
Po erze supermarketów i hipermarketów sklepami pierwszego wyboru Polaków stały się dyskonty i mniejsze formaty. Pomogły w tym strategiczny rozwój sieci i dążenie do bliskości fizycznej placówek handlowych zgodnie z trendem "proximity retail", który umocnił się w pandemii. W najnowszym raporcie pt. “Nie tylko rywalizacja Biedronki z Lidlem” eksperci Colliers przeanalizowali strategie rozwoju największych graczy branży spożywczej na polskim rynku.
Amersecfirma
Pokaż firmę
Amersec
Kolbuszowa, ul. Gen. Bora-Komorowskiego 38
Smart Park buduje nowy park handlowy w woj. śląskimartykuł
Pokaż artykuł
Smart Park buduje nowy park handlowy w woj. śląskim
Smart Park Poland jest w trakcie budowy kolejnego nowego parku handlowego. Tym razem w województwie śląskim, w południowej części Polski. Prace budowlane przy Smart Park Tarnowskie Góry są w pełnym toku. Inwestycja zlokalizowana w dzielnicy Lasowice, w bezpośrednim sąsiedztwie działającego marketu Lidl oraz stacji paliw BP, wzbogaci ofertę handlowo-usługową miasta. Nowy park handlowy zaoferuje ok. 4 000 mkw. powierzchni najmu.
Vendo Park Mogilnoinwestycja
Pokaż inwestycję
Vendo Park Mogilno
Mogilno, Powstańców Wielkopolskich
Trzy lata drogerii dm na polskim rynku. Jakie plany na przyszłość?artykuł
Pokaż artykuł
Trzy lata drogerii dm na polskim rynku. Jakie plany na przyszłość?
dm podsumowuje trzy lata działalności w Polsce i ogłasza dalszą ekspansję: prawie 80 sklepów do końca 2025 roku oraz podwojenie liczby drogerii w perspektywie najbliższych 3 lat. Sieć umacniania strategię omnichannel w Polsce, rozwija e-commerce i punkty ekspresowego odbioru zakupów, zwiększając dostępność swoich usług w całym kraju.
firma
Pokaż firmę
budmarmb
Bytonia, Główna 44
[śląskie] Sklep obuwniczy zostaje w galerii Plejada w Sosnowcuartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Sklep obuwniczy zostaje w galerii Plejada w Sosnowcu
Deichmann oficjalnie przedłużył umowę najmu w sosnowieckim centrum handlowym Plejada na dotychczas z...
Dolnośląskie Centrum Produkcyjno-Serwisoweinwestycja
Pokaż inwestycję
Dolnośląskie Centrum Produkcyjno-Serwisowe
Czernica, Siechnice, Fabryczna 12
W Sanoku powstanie duży park handlowy Brama Bieszczad [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Sanoku powstanie duży park handlowy Brama Bieszczad [WIZUALIZACJE]
Kolejna duża inwestycja handlowa w województwie podkarpackim. W blisko 35-tysięcznym Sanoku powstanie pierwszy i największy park handlowy Brama Bieszczad. Inwestorem jest firma Refield, która właśnie zaprezentowała swoją inwestycję w nowym, odświeżonym formacie. Początkowo planowany park handlowy miał być dużo mniejszy i zapewniać podstawową ofertę, ale dostępność terenu i duże zainteresowanie skłoniło inwestora do powiększenia projektu, a co za tym idzie zaplanowania kompletnego miksu najemców.
[Lublin] Budynek wielorodzinny "Nowe Sokolniki"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Lublin] Budynek wielorodzinny "Nowe Sokolniki"
Lublin, Dziesiąta
We Wrocławiu zostanie otwarty jeden z pierwszych sklepów nowej sieci handlowej HalfPriceartykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu zostanie otwarty jeden z pierwszych sklepów nowej sieci handlowej HalfPrice
CCC rozpoczyna budowę nowej sieci handlowej w kategorii off-price, w której klienci znajdą szeroką g...
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
REKLAMA